Hála az égnek, nagyjából kezd lecsengeni az a rohadt dinó-mánia, amit a "Jurassic Park" indított el kétes útjára, megszülvén rajzfilmeket, mekdonálcos szir-szarokat, könyveket és mozgóképeket. Minden kölyök hamarabb ki tudta mondani a Tyrannosaurus Rex nevét, mint a szüleiét, és az irtózatos ősgyíkokból puha plüssállatkák lettek.
Szerencsére ezek a komolytalan hulladékfilmek egyre ritkábbak, de én, Robotzsaru kollégámnak köszönhetően megtekinthettem egyet. (Baszd meg Robi!!!) Vesztemre, mondhatnám, de nincs jogom erre, hiszen megkaptam a figyelmeztetést: ez FOS. Így, csupa nagybötűvel. Legyen ez egy palackposta, kedves olvasók egy olyan embertől, aki a közért feláldozta önmagát, és utolsó erejével írja le a konklúzióját erről a szarról...
Hozzá kell tennem, hogy gyermekkoromban elbűvöltek a régi jó fekete-fehér filmek, amelyekben általában a lényeg az volt, hogy valami hülye robbantással kiszabadítanak (vagy életre keltenek) egy kurva nagy őslényt, aki ezért hálából alaposan összekócolja a papírmasé városokat (általában New York-ot). Persze ezeket nem nézhettem orrvérzésig, hiszen csak nagy ritkán adtak valami külföldi csatornán ilyesmit, azt is matiné-időben. Harminc évesen már nem igazán birizgálja a libidómat ez a téma, főként ilyen ruppótlan köntösbe csomagolva. Pedig milyen jól hangzik: kaland a múltban, azonnal magunk előtt látjuk Doyle "Elveszett világát", aztán marhára pofára esünk, mert szó sincs erről. Sajnos. Mert jól indul az egész, lehetett volna ilyesmi is, de a végére sikeresen elbasszák az egészet... Vagy inkább a történet 20. perce táján.
Tehát:
Argentínában hegymászók fedeznek fel egy barlangot, amely ki van pingálva rajzokkal. Hogy nem ősemberek koszolták tele a falakat, az bizonyos, ugyanis egy felíratban "Rita Hayworth", az '40-es évek szexszimbólumának neve van említve. Ugrunk egyet, és szemmel láthatóan kőkemény katonák érkeznek egy bázisra, ahol kiselőadáson felvilágosítják őket a rájuk váró feladatról. Ahogy most én is Benneteket: egy, a haditengerészetnél szolgáló tudós (vajon miért zsidó az összes tudós a filmekben???) elveszítette az öccsét, de nem ám akárhogyan. Hallottatok már a "Philadelphia-kísérletről"? Én anno sokat olvastam erről. A lényege: 1943-ban az amerikaiak bazinagy elektromágneses mezővel kísérleteztek, ami eléggé balul sült el. A film sztorijában is így esett, visszadobtak 70 millió évvel ezelőttre egy csapat katonát, ám ottragadnak a múltban. És napjainkban érett meg az idő arra, hogy utánuk küldjünk még egy kis egységet, mert érdemes feláldozni ezért újabb embereket. A társaság a szokásos, vannak vagy tízen, vezetőjük folyton kiabál velük és lányoknak szólítja őket - ez valószínűleg valami meleg dolog lehet. Naná, hogy belevágnak, ki ne tenné meg önként, hogy a majdnem biztos halálba menjen?
Az utazás sikerül, és kapásból egy tag (a nigger) rosszul landol: bele egy fába. Már megérte az egész... A dzsungelszerű világ rengeteg veszélyt tartogat: van akit egy virág köp pofán, majd belerohan a tóba, ám ott vár rá egy sokfogú valami, ami hamar be is zabálja őt. Majd vezetőjüket rabolja el egy röhejes jelenetben gyilkos ratyi-szaurusz, mire az űberkommandó pánikba esik (?), és nagy rohanásba kezd. Még szerencséjük, hogy az ottragadt társaság néhány tagja feltűnik, és megvédi a nyakig felfegyverezett katonákat néhány hegyes bottal...(???). Megtudjuk, hogy hat éve foglakoznak a túléléssel a múltban, és nagyon rutinosak. Van köztük két nő is, naná, de persze a katonanők nem debella tahók, hanem jó muffok, ahogyan mindenki elképzeli. A barlangba menekülnek ahányan maradtak, és ott várják a másnapot, hogy visszainduljanak a jelenbe, ami nekik jövő... (Itt van egy jó poén: a barlang-rajzoló faszi, aki leginkább Szombathy Gyulára hajaz az Űrgammákból, egy repülő csészealjat is firkál a falra.)
Megindulnak reggel, vissza ahhoz a ponthoz, ahová érkeztek, mert csak onnan juthatnak vissza a jelenbe. Ezt nem értem speciel, mivel az időutazó-készülék egy maréknyi cucc, amit a végén csak úgy hajigálnak, miért nem vágta valaki zsebre? De törvényszerűen hullanak az úton, mint a legyek, van, akit szárnyas hüllő, egy pterodactylus ragad el, komikusan néz ki, és többen felfalódnak egy piros ősgyík által, aki, mint kiderül, nagyon rühelli az embereket.
Teleport persze csak úgy működik, ha valaki bezárja a "kaput", ezért natürlich az öreg tudós ott marad, önként.
És ismét a jelen, csakhogy légy a levesben: a piros szaurusz átjött napjainkba. Na, eddig még elviselhető volt az egész: innentől már erősen fészekelődni kezdtem, no nem az izgalom miatt.
Egy ekkora kísérletről 5-6 ember tud? Ne má'. Menekülés közben leadva a vészjelzés: C KÓD, 423-AS HELYZET. Van olyan titkos jelzése a haditengerészetnek, amely az elszabadult emberevő őslényekre vonatkozik? Ezek aztán tényleg mindenre fel lehetnek készülve.
Helikopterre föl, ahonnan a film végéig még legalább ezerszer megmutatják a várost felülnézetből. Gondolom ez a kis kirándulás volt a filmben a legdrágább, ezért büszkélkedtek vele ennyire...
De múltból mentett hőseink nem szaroznak: kiugranak a helikopterből, hogy majd ők fegyvertelenül legyőzik a szörnyet, ezért (?) négyfelé válnak és szaladgálnak ide-oda. Puff neki, elég ideges lettem ekkorra már, nem is csodálom, hogy a dinoszaurusz is felrúgott néhány autót, amelyeknek érdekes módon nem sok baja esik. Mert ugye nincs jobb dolga egy több milliós városban, minthogy 4 hülyegyereket zavargásszon, ahelyett, hogy felfaljon mondjuk néhány japán turistát, vagy egyen egy jót a mekdonáldszban a vendégekből??!!
És futkároznak céltalanul, itt már hatalmas mértékű bugyutizmust ötvöznek ál-pátosszal felöntött hősiességgel, ami egyenesen hátborzongatóan értelmetlen és szar. (Mint ez a mondat...)
De a megoldás: becsaljuk egy alagútba, és ott majd lesz valami. valóban lesz, a zsidó tudós fiatalkori énje megjön a múltból, vagy honnan, négyszer pörgettem vissza, de akkor sem igazán fogtam fel, mi a helyzet, és jól legyakják a szemét vörös szörnyeteget. Aztán több, mint tíz percig ölelkeznek, mindenki mindenkit, ekkor már egyenesen imádkoztam a végéért, és bekövetkezett a csúcspont: THE END.
Ez egy hülye tv film, nem is értem, hogy a tv 2, vagy a másik szennycsatorna hogyhogy még nem adta le? Valószínűleg túl friss még. Mondjuk jobb is így, ha reklámmal teletömve kellene megnéznem, valószínűleg kómába estem volna. Így is most tanulom újra az összes alaptevékenységet, mint írás, olvasás, evés, űrítés. Hatásos egy film. Színészi játék nem sok, a főszereplő Christopher Atkins, a Kék laguna bongyor-hajú főhőse, kegyetlenül unszimpatikus. A trükkök még a 40-es években is jobbak voltak. Kukába az egésszel, vagy rakd az Alien Vs. Hunter mellé. (Szintén a kukába...)
10/1
Szerencsére ezek a komolytalan hulladékfilmek egyre ritkábbak, de én, Robotzsaru kollégámnak köszönhetően megtekinthettem egyet. (Baszd meg Robi!!!) Vesztemre, mondhatnám, de nincs jogom erre, hiszen megkaptam a figyelmeztetést: ez FOS. Így, csupa nagybötűvel. Legyen ez egy palackposta, kedves olvasók egy olyan embertől, aki a közért feláldozta önmagát, és utolsó erejével írja le a konklúzióját erről a szarról...
Hozzá kell tennem, hogy gyermekkoromban elbűvöltek a régi jó fekete-fehér filmek, amelyekben általában a lényeg az volt, hogy valami hülye robbantással kiszabadítanak (vagy életre keltenek) egy kurva nagy őslényt, aki ezért hálából alaposan összekócolja a papírmasé városokat (általában New York-ot). Persze ezeket nem nézhettem orrvérzésig, hiszen csak nagy ritkán adtak valami külföldi csatornán ilyesmit, azt is matiné-időben. Harminc évesen már nem igazán birizgálja a libidómat ez a téma, főként ilyen ruppótlan köntösbe csomagolva. Pedig milyen jól hangzik: kaland a múltban, azonnal magunk előtt látjuk Doyle "Elveszett világát", aztán marhára pofára esünk, mert szó sincs erről. Sajnos. Mert jól indul az egész, lehetett volna ilyesmi is, de a végére sikeresen elbasszák az egészet... Vagy inkább a történet 20. perce táján.
Tehát:
Argentínában hegymászók fedeznek fel egy barlangot, amely ki van pingálva rajzokkal. Hogy nem ősemberek koszolták tele a falakat, az bizonyos, ugyanis egy felíratban "Rita Hayworth", az '40-es évek szexszimbólumának neve van említve. Ugrunk egyet, és szemmel láthatóan kőkemény katonák érkeznek egy bázisra, ahol kiselőadáson felvilágosítják őket a rájuk váró feladatról. Ahogy most én is Benneteket: egy, a haditengerészetnél szolgáló tudós (vajon miért zsidó az összes tudós a filmekben???) elveszítette az öccsét, de nem ám akárhogyan. Hallottatok már a "Philadelphia-kísérletről"? Én anno sokat olvastam erről. A lényege: 1943-ban az amerikaiak bazinagy elektromágneses mezővel kísérleteztek, ami eléggé balul sült el. A film sztorijában is így esett, visszadobtak 70 millió évvel ezelőttre egy csapat katonát, ám ottragadnak a múltban. És napjainkban érett meg az idő arra, hogy utánuk küldjünk még egy kis egységet, mert érdemes feláldozni ezért újabb embereket. A társaság a szokásos, vannak vagy tízen, vezetőjük folyton kiabál velük és lányoknak szólítja őket - ez valószínűleg valami meleg dolog lehet. Naná, hogy belevágnak, ki ne tenné meg önként, hogy a majdnem biztos halálba menjen?
Az utazás sikerül, és kapásból egy tag (a nigger) rosszul landol: bele egy fába. Már megérte az egész... A dzsungelszerű világ rengeteg veszélyt tartogat: van akit egy virág köp pofán, majd belerohan a tóba, ám ott vár rá egy sokfogú valami, ami hamar be is zabálja őt. Majd vezetőjüket rabolja el egy röhejes jelenetben gyilkos ratyi-szaurusz, mire az űberkommandó pánikba esik (?), és nagy rohanásba kezd. Még szerencséjük, hogy az ottragadt társaság néhány tagja feltűnik, és megvédi a nyakig felfegyverezett katonákat néhány hegyes bottal...(???). Megtudjuk, hogy hat éve foglakoznak a túléléssel a múltban, és nagyon rutinosak. Van köztük két nő is, naná, de persze a katonanők nem debella tahók, hanem jó muffok, ahogyan mindenki elképzeli. A barlangba menekülnek ahányan maradtak, és ott várják a másnapot, hogy visszainduljanak a jelenbe, ami nekik jövő... (Itt van egy jó poén: a barlang-rajzoló faszi, aki leginkább Szombathy Gyulára hajaz az Űrgammákból, egy repülő csészealjat is firkál a falra.)
Megindulnak reggel, vissza ahhoz a ponthoz, ahová érkeztek, mert csak onnan juthatnak vissza a jelenbe. Ezt nem értem speciel, mivel az időutazó-készülék egy maréknyi cucc, amit a végén csak úgy hajigálnak, miért nem vágta valaki zsebre? De törvényszerűen hullanak az úton, mint a legyek, van, akit szárnyas hüllő, egy pterodactylus ragad el, komikusan néz ki, és többen felfalódnak egy piros ősgyík által, aki, mint kiderül, nagyon rühelli az embereket.
Teleport persze csak úgy működik, ha valaki bezárja a "kaput", ezért natürlich az öreg tudós ott marad, önként.
És ismét a jelen, csakhogy légy a levesben: a piros szaurusz átjött napjainkba. Na, eddig még elviselhető volt az egész: innentől már erősen fészekelődni kezdtem, no nem az izgalom miatt.
Egy ekkora kísérletről 5-6 ember tud? Ne má'. Menekülés közben leadva a vészjelzés: C KÓD, 423-AS HELYZET. Van olyan titkos jelzése a haditengerészetnek, amely az elszabadult emberevő őslényekre vonatkozik? Ezek aztán tényleg mindenre fel lehetnek készülve.
Helikopterre föl, ahonnan a film végéig még legalább ezerszer megmutatják a várost felülnézetből. Gondolom ez a kis kirándulás volt a filmben a legdrágább, ezért büszkélkedtek vele ennyire...
De múltból mentett hőseink nem szaroznak: kiugranak a helikopterből, hogy majd ők fegyvertelenül legyőzik a szörnyet, ezért (?) négyfelé válnak és szaladgálnak ide-oda. Puff neki, elég ideges lettem ekkorra már, nem is csodálom, hogy a dinoszaurusz is felrúgott néhány autót, amelyeknek érdekes módon nem sok baja esik. Mert ugye nincs jobb dolga egy több milliós városban, minthogy 4 hülyegyereket zavargásszon, ahelyett, hogy felfaljon mondjuk néhány japán turistát, vagy egyen egy jót a mekdonáldszban a vendégekből??!!
És futkároznak céltalanul, itt már hatalmas mértékű bugyutizmust ötvöznek ál-pátosszal felöntött hősiességgel, ami egyenesen hátborzongatóan értelmetlen és szar. (Mint ez a mondat...)
De a megoldás: becsaljuk egy alagútba, és ott majd lesz valami. valóban lesz, a zsidó tudós fiatalkori énje megjön a múltból, vagy honnan, négyszer pörgettem vissza, de akkor sem igazán fogtam fel, mi a helyzet, és jól legyakják a szemét vörös szörnyeteget. Aztán több, mint tíz percig ölelkeznek, mindenki mindenkit, ekkor már egyenesen imádkoztam a végéért, és bekövetkezett a csúcspont: THE END.
Ez egy hülye tv film, nem is értem, hogy a tv 2, vagy a másik szennycsatorna hogyhogy még nem adta le? Valószínűleg túl friss még. Mondjuk jobb is így, ha reklámmal teletömve kellene megnéznem, valószínűleg kómába estem volna. Így is most tanulom újra az összes alaptevékenységet, mint írás, olvasás, evés, űrítés. Hatásos egy film. Színészi játék nem sok, a főszereplő Christopher Atkins, a Kék laguna bongyor-hajú főhőse, kegyetlenül unszimpatikus. A trükkök még a 40-es években is jobbak voltak. Kukába az egésszel, vagy rakd az Alien Vs. Hunter mellé. (Szintén a kukába...)
10/1
2 megjegyzés:
Egyetlen potenciál van ebben a hányadékban, a barna hajú csaj, azt sem aknázzák ki. :D
Most megy a Film+ -on. Sajnos lemaradtam az elejéről, de így is sikerült 1 órát megnézni belőle. Hát nem találok szavakat, hogy ez mekkora fos. Van ettől szarabb film? A zs kategória királya.
Megjegyzés küldése